tisdag 3 september 2013

Länge sedan

Iggy är tre månader.
Vi har flyttat.
Jag har lämnat min borg.
Det är en ny era.

Min ätstörningshjärna har triggats av övervikt och test av 5:2 diet.
Vår bebis är underbar.
Anton går som hovslagarlärling och trivs av själ och hjärta. Chippen har förvandlats till en grymt snygg kille, lång och smart, omtänksam och boxare. Han trasslar fortfarande med sviterna efter sin biologiska fars självmord, men han är tryggare och lugnare på så många sätt.
Anton har kämpat sig till sin drömlärlinsgsplats helt på egen hand.

Jag har bästa barnen.

Jag är galet kär i Kå fortfarande. Han är den bästa man jag haft i mitt liv. Tveklöst.

Jag kan inte skriva mer idag. Hur har ni det? Kommer ni att läsa om jag fortsätter på min blogg? Jag är sugen på att skriva igen. 

Inga kommentarer: