söndag 31 januari 2010

DMDG



Mums. Det är vad jag skriver till ME på chatten när jag landat hemma. MUMS. Skriver jag sen. Om att dansa med fingrarna på Dave Gahans mage....

Har varit på konsert. Depeche Mode. Igen. :)

Jag tillät mig njuta av Daves höftvickningar, extremt sexiga mage, vansinnigt attraherande, ack så androgyna utstrålning... Gubbe? Jag skulle vara hans groupie anytime. Alltså, de där linjerna.. från magen ner i.. Ja, ni hajjar...

Lilla sonen var bortlejd några timmar. Stora sonen skulle komma hem direkt efter repet.

Icke så.

Ringer, ringer, ringer.. i flera timmar. Till slut svarar han "Hej moder!" " Hej lilla barn.. Var är du?" " I Skogås och tittar på råttor" säger han glatt.

"Du har glömt din lillebror..." säger jag. "Du skulle ju hem direkt efter repet."

"Min lillebror..." säger han inte alls lika glatt. "Oj... jag glömde.. bäst jag skyndar mig hem. Han gillar ju inte att vara ensam"

Jo. Nä.

Båda sover sött när jag kommer hem.

Jag tänker på Daves mage. Ska försöka fortsätta med det ett bra tag till.. Det är de skönaste tankar jag haft på väldigt länge.

Helt isolerat från allt annat är jag väldigt glad över att jag kom i väg på det här. Grymt bra platser hade vi också ;)


There'll be times
When my crimes
Will seem almost unforgivable
I give in to sin
Because you have to make this life liveable
But when you think I've had enough
From your sea of love
I'll take more than another riverfull
Yes, and I'll make it all worthwhile
I'll make your heart smile

Strangelove
Strange highs and strange lows
Strangelove
That's how my love goes
Strangelove
Will you give it to me
Will you take the pain
I will give to you
Again and again
And will you return it

There'll be days
When I'll stray
I may appear to be
Constantly out of reach
I give in to sin
Because I like to practice what I preach
I'm not trying to say
I'll have it all my way
I'm always willing to learn
When you've got something to teach
And I'll make it all worthwhile
I'll make your heart smile

Pain will you return it
I'll say it again -- pain
Pain will you return it
I'll say it again -- pain

I give in
Again and again
I give in
Will you give it to me
I give in
I'll say it again
I give in

Inga kommentarer: