söndag 15 april 2012

Lite mer för varje dag.

Kärleken pumpar i takt med min puls. Som ord. "Jag älskar dig.. Jag älskar dig" Tyst inuti min kropp. Brännande i huden som du smeker. Som du alltid vill smeka. Fångar din blick när du inte väntat det och ser att du vill som jag och du är nära. När du vill ligga med huvudet i mitt knä och att jag sjunger och jag vill att tiden stannar med handen mot ditt bröst.
Jag kan inte tröttna på hur du smakar och dina knän passar in bakom mina när du värmer mig. 
I bland kan du se på mig tvärs över ett rum och jag vet vad du säger fast du är alldeles tyst. Du sträcker dig efter mig och jag får vara jag. Jag vilar i all kärlek du värmer mig med och tillåter mig att glömma allt annat runtomkring. Hela mitt jag vibrerar av allt jag känner för dig. Lite mer för varje dag.



Inga kommentarer: