torsdag 25 augusti 2011

Hmmm..

Alltså. Får man erkänna att man längtar nu? Och att jag räknar
dagarna?

Och det enda spår som finns här är en tandborste. Den kan man ju
inte gärna gosa med...

Kan lägga till handlingarna att jag joggade i morse. Jag. Klockan
strax efter 6. Joggade. Jag!

Och sen var jag på gymet på lunchen. Bara en halvtimme, men dock!

Och jag har tvättat och plockat. Lagat köttmat åt barnen.
Renskavsgryta med kantareller, potatis och sallad. Jag åt allt utom
renskavsgrytan, då. Helt himla huslig.

Jag ligger i sängen nu och klockan är inte ens 23. Inget är som
vanligt. Det här har hållt i sig i flera dagar nu, ett nytt liv
liksom. Ingen alkohol heller.

Men jag kom just på att jag glömt betala räkningarna. Tur att nåt
är sig likt!

3 kommentarer:

tigerlilja sa...

Räkningar - bah! Man måste fokusera på väsentligheter :)

Anonym sa...

Yeeeei!
Se där. Vilket pepp!

JCMAS sa...

Tiger. Du har så rätt, så:)

Osynlig. Ska du snacka om pepp! Värsta tjejen å vara duktig är du!! Jag tänker lite om ciggen... Att jag oxå kanske ska släppa?