söndag 18 april 2010

Sovson

Delar säng med lilla sonen lite nu, för att det är det enklaste. Har ju ändå en ganska stor säng och vi är en massa folk som bor hos oss. Han snarkar inte längre heller så jag tänkte att det blir bra. Och mysigt.

Men han snurrade som en guttaperka runt, runt i sängen och jag kunde inte somna. Han snusade lite, kom till ro, luktade gott och jag virvlade mot något sömnliknande. Så snurrade han igen. Och igen. Katten var mjuk och varm och delade på våra fötter.

Kunde inte somna. Började bli lite störd och tänkte att om han inte ligger still snart så måste jag göra om min procedur och sen bädda åt mig på golvet. Jag suckade och stönade lite.

Då sträcker lilla sonen ut armen och klappar på mig, så fint.

Sen somnar jag intill honom och vi sover gott hela natten.

Inga kommentarer: