onsdag 14 oktober 2009

Ljustund


Bra dag på jobbet. Mycket gjort. Till och med lagat grejer, förutom att jag jobbat.

Sov fem timmar i natt i stället för de sedvanliga 3 och drömde heller inget konstigt.

Fick besök av en mycket nöjd kund som hade med sig en grymt god tårta/cheesecake-- Åt den som frukost nummer två. Ja, inte hela....förstås.

Åt synnerligen god mat till middag, drack gott och hade utsökt sällskap, bäste vännen med flickvännen på besök från Singapore.

Fick tag på terapeuten och har en tid nästa vecka.

Barnen har varit hemma ensamma på kvällen och varit sams (kan knappt tro det!) och nu har de båda varsin flickvän. Den lillas första!

Upptäckte att jobbresan (som jag inte sett fram emot sådär jättemycket) till Malmö i helgen fick en ny vändning när det visade sig att Liberator spelar i just Malmö, 20 m från hotellet där jag ska bo, på fredag. Soft, kul, bra! Dit ska jag!

Livet har sina ljusa stunder, ju.

Det fick jag berättat för mig i dag. Och det stämmer bra, det.

Inga kommentarer: