måndag 16 november 2009

Efter lysning kommer klarhet?

Efter omröstning på Facebook blev det så att jag bestämde mig för att äta äpplena själv. Ett om dagen. Och sen plantera kärnorna. Tyvärr har jag redan slängt kärnorna från pengaäpplet. Så det kommer således att bli ett sexkärlekträd. Inte så dumt, ändå.

I dag har jag ätit det magiska äpplet för kärlek. Alldeles nyss. Spännande. Jag råkade först slänga skruttet, men har plockat upp det igen och inser att jag inte har någon jord..? Men okej, de skulle visst torka några dagar först så jag hinner väl skaffa.

Jag undrar ett par saker i dag med. Jag undrar om jag skulle gilla mig om jag inte var jag och träffade mig.

Sen undrar jag när man ringer polisen när ens snart 15 åriga son med utegångsförbud försvann från skolan vid lunchtid och inte har hörts av eller gått att få tag på sen dess..?

Om ni ser honom, skicka hem honom. Snälla. Jag ska inte vara skrika åt honom. Jag ska nog inte prata med honom alls.... och se om det fungerar bättre än det andra jag försökt med. Här ärden senast tagna bilden på honom:

Inga kommentarer: