söndag 15 november 2009

Magiska äpplen


Jag fick tre magiska äpplen i dag. Ett för pengar, ett för kärlek och ett för sex. Den här vännen tycks veta vad jag behöver. Det för pengar åt jag upp direkt. Det var en mask i, jag råkade äta upp den med. Det ger säkert extra mycket pengar. De andra två har jag sparat. Och undrar lite.. borde jag inte ha fått nån instruktion med dessa.....? Att äta upp det som stod för pengar kändes så självklart. Jag äter det och får pengar. Men... kärlek? Är det så enkelt att jag äter det och så får jag kärlek? Tänk om det är så att jag äter det och då kommer att känna mer kärlek? Då kommer jag ju att sprängas! Man kan inte känna mer kärlek än vad jag gör. Eller jo, men då är det fasiken smärtsamt. Eller.. det är det ju redan. Så jag vet inte hur jag ska göra med det äpplet. Ska jag kanske ge det till någon som borde få känna kärlek? Eller till någon som jag vill ska bli kär i mig?

Samma dilemma har jag med äpplet för sex. Om ni förstår.

Inga kommentarer: