lördag 17 mars 2012

Status sen sist.

En bra anställningsintervju på ett företag jag gärna, gärna skulle jobba på.

Sett en vit hjort i skogen.

Haft alla barnen inklusive Snöret, Storas bästis, och E, Storas flickvän. Sett ut som ett ungdomsläger här. Tills igår eftermiddag då det plötsligt blev tomt. Stora och Snöret åkte hem till henne, E hem och Lilla till sin pappa.

Och jag tyckte det var skönt att vara ensam hemma några timmar.

Fått ett mejl från VDn på det företag jag helst vill jobba på. De söker egentligen inte någon just nu, men jag är beredd att sälja mig fett för att få jobba där. Han vill träffa mig.

Jag har stökigt hemma och är alldeles för tjock.

Jag har varit på en fantastisk konstutställning i dag och sedan haft mysmiddag med Pi ute på landet.

Kå är bortrest men nära. Han kan den konsten och är en av de saker som gör att jag älskar honom mer och mer för varje dag. En av många, många saker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har också stökigt hemma och är alldeles för tjock.

JCMAS sa...

Det tycker du och jag för det mesta, va...? Kram!