söndag 25 december 2011

Firat

Jag firade min födelsedag i nästan en vecka. Väldigt mycket tack vare Kå som bjudit ut mig på middag och konsert, gett mig frukost på sängen på födelsedagen tillsammans med Stora och Lilla, gett mig underbara presenter, varit vid min sida på födelsedagsmiddagen. Den bästa jag har haft. Och det inte minst tack vare de fina, underbara, roliga och omtänksamma vänner som var med. Nova och Ängeln och några till. Vi hade så galet roligt, mysigt och lite magiskt. Bästa och nog den längsta middagen på fint och lyxigt men fullständigt avslappnat ställe. Vi avslutade natten på rockklubb och det var hysteriskt bra!
Äsch. Jag kan ju inte ge det rättvisa på något sätt. Jag har haft det så bra. Och julafton återkommer jag till... Men kan säga att den var bra den med!

Inga kommentarer: