söndag 18 september 2011

Fullt tom

Arbetet utfört. Barnen hemma. Stora har varit på lajv i fem dagar och
kom hem extremt smutstig, lika trött och sugen på mammas mat, med
lite hem-och mammalängtan, men mycket nöjd.

Mitt upp och ner har slitit på mig, likaså förkylningen som envist
hänger kvar, samt näsblodet på morgnarna. I morse extra lägligt då
jag precis strukit en vit blus (det händer extremt sällan att jag
stryker, ska tllläggas) och satt den på mig. Fick bli en annan
lösning vad det gäller klädseln.

Känner mig tom. Sista helgen med gänget. Och full. Inför veckan.
Önskar mig balans.

Ska börja veckan med en morgonpromenad. Trots att det blev en för sen
kväll i kväll.

Jag är trött och ganska lugn. Och inser att mina blogginlägg de
senaste dagarna har varit lite som långa Facebookstatusar.

Inga kommentarer: