torsdag 21 oktober 2010

Ork

Det är något märkligt med min ork. Varannan dag blir jag yr, matt,
får kraftig huvudvärk, blir öm i kroppen och tror att jag ska få
influensa eller nåt. Sen blir det bättre. Fattar ingenting. Nu mår
jag sådär dåligt igen, trots att hela dagen har varit bra. Skulle
vilja skriva massor men orkar inte.

Varit på musikal där Lilla sonen medverkade. Det var, som alltid,
toppen. Ettan och Miniettan kom också och tittade och lyssnade. Det
kändes rätt och otroligt mysigt att ha dem där. Och Lilla sonen är
tamejsjutton ihop med sötaste tjejen i klassen och han och jag hade
ett såååå mysigt samtal på vägen hem. Om att vara kär. Och blyg.
Och om att hitta likheter hos varann.

Och nu bara kan jag inte skriva mer.

Och kommer på att jag inte gjort läxan till gruppterapin i morgon.

Orkar inte. Och måste lämna in övrklagan till Socialtjänsten i
morgon. Den är skriven i alla fall.

Sova. Nu. Sen. Länge vill jag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramar om!!

JCMAS sa...

Tack! Jag behöver kramar!