måndag 21 juni 2010

Chefen

I bland är det förbannat ensamt på den så kallade toppen, så är det bara.

Då kan jag sakna Exet, inte bara som min kärlek utan oxå som en klippa. Eller just i dag verkligen mest som klippa! Hans styrka och kunskap och sättet att peka med hela handen och lösa problem. Jo, för den finns där. Och i dag skulle jag verkligen ha behövt den. Alldeles för många problem som skuggar och drar. Behöver någon att bolla med, som får mig att se andra sätt, som kan lugna mig....

Och min jurist har dessutom den dåliga smaken att gå på semester när jag behöver honom som mest. Han är helt grym. Nästan så att jag blir lite rädd för honom, fast att han är på min sida. Snygg är han oxå.

Som sagt. Förbannat ensamt på det här planet i dag. Jobbwise...

Brrrr....


Inga kommentarer: