fredag 1 juli 2011

Trist

Jag ligger sjuk och så har en fågel bajsat på glaset till balkongen.

Jag vill inte vara sjuk. Jag vill leva gott och ta hand om mig med
träning, rätt mat och vettig sömn. Allt det där går åt skogen
när jag mår så här. Det här är inte enligt planen alls. Det gör
mig ledsen och jag känner mig misslyckad. Jag vet väl att det inte
är mitt fel att jag är sjuk, men jag var ju så bra på gång. Nu
förstört. Och trist. Så fruktansvärt trist. Igår stack jag ut en
sväng med Lilla Sonen, jobbade och tog ett dopp sen. Känns som att
jag får lida för det idag. Inte badet, sånt blir man frisk av. Men
det andra.

Trist. Jobbar från soffan idag. Trist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur mås det idag?

JCMAS sa...

Jag är friskare. Men trött efter en helg då jag inte riktigt tog hand om mig som jag ska.