söndag 30 maj 2010

Helhelg

Rätt mycket tonår över den här helgen.... Och då menar jag inte något som har med tonåringarna i mitt liv att göra, utan det jag har haft för mig utan dem.

Dejten i fredags som hade ett mycket ovanligt upplägg fortsatte märkligt. Det blev ingen middag på tu man hand där inte. Han blev inkastad i mitt liv tjohej och fick komma med på middag hos en del av min familj. Han gjorde det grymt bra... mycket imponerad. I övrigt tänker jag inte faktiskt inte lämna några detaljer kring den här dejten här och nu. Men sängen höll, det kan jag tillägga.

Men alltså studentfirande, dejt och häng med ME som sig sig bör på fredagen. Och sen fest på lördagen. Och vilken fest! Helt otroligt god mat... Tack, bästa kocken!! Tack ni som kom! Det var kalasande till småtimmarna, champagne kl två på natten, många långa diskussioner, en dramaqueen (jag), massor av skratt, en del tårar, hångel, en dramaqueen till (inte jag), ännu mer hångel, bra musik, knäppa ideér....

Tonårigt, men liksom snyggare. Det känns som att det varit lite helgens tema.

Inga kommentarer: