fredag 28 maj 2010

Zzzzzzzz......


Jag har duschat på morgonen, vilket jag hatar. Jag har druckit massor av kaffe, vilket jag älskar. Men inget hjälper. Jag är så galet trött. Har nog v somnat som tidigast klockan ett varje kväll den här veckan. Som tidigast.

Jag behöver någon som lägger mig!! Jo, som brukar vara min väckerska har nu erbjudit sig att ringa och lägga mig på kvällarna. Jag tror att det behövs. Men om det fungerar med just henne vet jag inte, eftersom vi alltid har så mycket att prata om. Trots att vi hörs nästan varje dag, hmm.

Nu är det lite jobb på agendan, sen fira brorsonens student och sen en dejt och sen uppepratarnatt kan jag tänka mig. Och i morgon upp och iväg och handla en massa och sen laga mat och ha fest, vilket jag ser fram emot jättemycket. Jag ser fram emot allt jag ska göra i dag och i morgon, men jag hallucinerar om min säng!!! Och då om att sova i den, ska tilläggas.... Hur kul är jag på en skala?

Men... får jag sova middag nåt? Jag tror det finns en risk att jag vinglar in i något annars. Helt nykter.

3 kommentarer:

Jo. sa...

Klart att det fungerar. Jag behöver också lägga mig i hyfsad tid. Hjälp till självhjälp kallas det...

Natti natti

JCMAS sa...

Men asså.. inte NU. Då kör jag av vägen...

Jo. sa...

Jag sa det i förebyggande syfte. Tror inte det är läge att ringa och natta dig ikväll inte.... :)